luni, 22 februarie 2016

PENSIUNI - HOTELURI

27.02.2016
sâmbătă

Pensiunea Moldova

Dacă săptămâna trecută am înnoptat la Pensiunea Boema, din Piatra Neamţ, acu două seri am poposit la Pensiunea Moldova. 
Fiind pentru prima oară pe 2016, am avut plăcuta surpriză să fiu cazată într-o cameră complet renovată, cu bun stil şi eleganţă. Un proiect demarat în 2015, ce se apropie de final. Prin renovare, pensiunea se aliniază standardelor impuse de I.S.U. dotând fiecare cameră cu sistemele necesare de detectare a fumului şi prevenirea incendiului. De asemenea, proiectul a demarat cu recepţia şi restaurantul, fiind puse la punct încă de anul trecut.
Pentru orice turist, venit în Piatra, pentru odihnă sau afaceri, Pensiunea Moldova îi poate oferi calitate în serviciile de cazare, dar si în cele legate de masă, fiind dotată cu un restaurant încăpător, cu un meniu variat şi mai ales cu bucate gătite ca la mama acasa. Vara peisajul este de vis, fiind amplasată în coasta unui deal, iar la poale se zăreşte lacul.













Pentru mai multe detalii, vă invit pe pagina oficială a pensiunii:

https://www.facebook.com/pensiunea.moldova?fref=ts




20.02.2016,
sâmbătă
Pensiunea Boema

În această seară avem o invitație de participare la un eveniment frumos, din viața unei adolescente, pe care am urmărit-o crescând sub ochii noștri, muzical vorbind.
Mi-am propus ca, de anul acesta, să postez fotografii din locațiile pe care le vizitez în desele deplasări prin țară.
Vă propun în această seară Pensiunea Boema, situată în Piatra Neamț, ieșirea către Bicaz. Are un restaurant intim, pe care sper să îl văd mâine dimineață, la un ceai. Acum se desfășoară o masă festivă. Vă pot posta momentan fotografii din cameră, un spațiu generos și aerisit.






21.02.2016,
duminică

Iată și restaurantul:
E împărțit în 3 sălișoare, două separeuri și un salon principal, destul de cochet aranjate.








Niciun comentariu: