duminică, 21 august 2022

Corul de îngeri

 Sfânta Liturghie!


    Astăzi am avut bucuria de a participa la Sfânta Liturghie, oficiată de părintele Serafim de la Mânăstirea Rohia, din Baia Mare.

    Am intrat în curtea bisericii și un cor de îngeri cânta, dirijat de o domniță blândă, care emana doar bucurie. Pe tot parcursul Sfintei Liturghii a zâmbit către cor și au comunicat din priviri, dincolo de ceea ce simboliza mișcarea mâinilor sale.

    Am simțit că este o atmosferă îngerească. Sfânta Liturghie a fost una dintre cele mai frumoase la care am participat până azi. 

    La finalul Sfintei Liturghii am aflat că în cursul zilei de ieri a avut loc un concurs de corale psaltice, însă nu a fost nicăieri mediatizat. În această seară va fi un regal, în care Corala de la Baia Mare (câștigătoarea concursului) va participa în deschidere. Apoi vor fi invitate Corala de la Patriarhie, Corala de la Huși, Corala de la Iași.

    Mă bucur că a fost anunțat cel puțin la biserică acest eveniment și vă invit pe toți iubitorii de gen să participați în Piața Civică, Vaslui, începând cu orele 19.00.

    Am să las aici două înregistrări din timpul sfintei liturghii, filmate cu telefonul (atât aveam la îndemână) ce nu vor putea reda pe deplin ceea ce am simțit eu, însă vă puteți face o idee.

    O zi binecuvântată tuturor!







    





Niciun comentariu: