miercuri, 2 martie 2016

O seară la Vaslui

Restaurant "Vecchia Roma"

Aseară am serbat un moment special în familia noastră și ne-am gândit că cel mai potrivit loc ar fi restaurantul "Vecchia Roma", situat la intersecția variantei Vasluiului, cu strada principală (Ștefan cel Mare), ce vine dinspre centru. 
Ne-am gândit la o diversitate mai mare a bucătăriei, adică, alte bucătării decât cea tradițional românească. 
Ca atare eu am ales o salată " A la chef" - o combinație reușită de fructe și legume, cu prosciutto și parmezan.


A fost foarte sățioasă și nici nu am simțit că îmi pleznește burta, fiind o cantitate considerabilă de conținut (400 gr).
Soțul s-a decis la piept de curcan cu ierburi aromatice, cu o garnitură de cartofi natur.


Bineînțeles că am gustat și din meniul soțului, fiind de asemenea delicios.

Personalul este prompt, având introdus un sistem ce l-am întâlnit doar în București până aseară, prin care ospătarul este solicitat în funcție de ce își dorește clientul (solicitarea meniului, plasarea comenzii, cererea notei de plată, sau anularea uneia din comenzile anterioare).


Bine delimitat, spațiul este împărțit în zona de fumători, zona de nefumători și terasa (ce funcționează și pe timp rece, fiind închisă).

Meniul este foarte diversificat, de la pizza, până la fructe de mare.

Ambientul este plăcut, muzica este la un nivel în care să te poți înțelege la masă cu cei din jurul tău. 

Decorurile sunt inspirate din Roma Antică și plasate cu bun gust. 

Parterul, salon fumători:














Etajul, salon nefumători:





tagliatele de legume, cu cartofi copti - pentru cei care tin post sau mananca vegan,








paste cu fructe de mare


Pentru mai multe detalii și comenzi la domiciliu:

https://www.facebook.com/VecchiaRoma97



Niciun comentariu: