2 companii aeriene cu probleme!!!
Recent am revenit din Italia, o excursie de 2 zile, care ne-a faultat grav la buget.
Am făcut rezervările din timp, astfel încât călătoriile dus-întors, să fie rezonabile. Astfel, fiecare companie în parte ne-a ajuns undeva între 100 si 200 de euro (fiind zbor pentru 2 persoane - eu și soțul)Cu o zi înainte de zbor am fost anunțați că ni s-a schimbat zborul. Nu mai aterizam pe aeroportul din Catania, ci pe cel din Palermo.
Primul zbor a fost operat de Wizz Air, iar la sosire pe aeroport, personalul de la bordul aeronavei ne-a anunțat că nu își asumă transferul de la Palermo la Catania. În aeroport am întrebat personalul și nimeni nu știa nimic, ca urmare am fost redirecționați către un tren care ajungea la stația centrală Palermo, de unde urma să identificăm un autobuz ce ducea către aeroportul din Catania.
Am făcut o oră cu acel tren, iar odată ajunși în stația centrală, un fel de autogară, am avut surpriza de a nu găsi locuri decât la cursa de 20.30, cu sosire la 23.10. Nu am avut cu cine să ne certăm, așa că resemnați ne-am luat bagajele în spinare și am plecat să vedem un bulevard din Palermo, astfel încât să fie în linie dreaptă, să nu ne îndepărtăm prea mult de stație și să găsim și ceva de mâncare.
Am mers noi ce am mers, am găsit până la urmă un restaurant italian, bulevardul respectiv fiind înțesat de migranți (indieni, arabi). Am găsit ceva gustos și când s-a făcut ora am revenit la autobuz.
Pentru această călătorie, din două etape, am plătit 40 de euro de persoană.
La întoarcere, surpriza a fost copleșitoare și cu lovitură direct sub centură. Compania Ryanair ne-a anunțat non-șalant că zborul este anulat și că fie reprogramăm la primul zbor, care era tot de pe Catania, pe data de 10 august (5 zile mai târziu) sau ne returnează banii. Dar în tot acest timp ei nu ne asigurau nici cazare, nici masă, nimic.
Ca să fie totul mirabolant, nu am reușit să ne facem check-in on-line, am stat cu morcovul de 1 m, ce a crescut progresiv, până ce ne-am văzut decolați.
Dimineață, taxiul care a venit să ne ducă la aeroport ne-a perceput 50 de euro, dar cum spuneam morcovul creștea progresiv, a înțeles ora 6.30 p.m. în loc de 6.30 a.m., în seara când l-am tocmit, să zic așa.
Nici noi nu știam exact dacă transferul era la ora 7,00 sau 7,30 a.m. După o goană nebună la aeroport, ne-am calmat un pic când ne-am văzut în autobuz. Pe drum, care a durat cca 20 de minute, taximetristul a vrut să găsească variante dacă cumva pierdeam transferul, de genul să mergem cu un alt coleg taximetrist. Nervos și agitat era să ne bage în parapeți, fiind cu ochii și la drum și în telefon, ca să rezolve problema.
Ajunși în Comiso, după cca 1h.30 am avut surpriza ca denumirea aeroportului să nu fie cea de pe rezervarea on-line și de a nu găsi zborul nostru listat, După ce am întrebat stânga-dreapta, am verificat și pe gps, am înțeles că denumirea din rezervare era cea a străzii pe care se găsea aeroportul. Am mers la check-in să lămurim situația, dar ne-au zis că e prea devreme. La informații nu era nimeni. oricum aeroportul e de 2/2, așa că e puțin personal și aglomerația era destul de mare.
În fine, ne vine momentul să facem check-in, iar la ghișeu ne-au spus că ne-au găsit, iar zborul e operat de companie italiană, deși noi rezervasem la o companie daneză de care nu auzisem.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu