duminică, 8 august 2021

Înghețată de caise congelate

 Astăzi m-am gândit cum să fac să consum și eu o înghețată, deși nu sunt mare fan, dar când vezi pe toată lumea în jurul tău consumând, parca îți vine chef.



  Cum nu mai consum lactate din noiembrie 2020, m-am pus să prepar lapte vegetal. Am înmuiat câteva ore soia nemodificată genetic, apoi cu puțină apă și  esență de vanilie, am pus în aparatul de făcut lapte vegetal.



După 20 de min l-am strecurat și mă gândesc să încerc mai târziu și un pesto vegan.





  Am scos din congelator o porție de caise congelate.



Le-am adăugat în Blender. Peste el am turnat ceva lapte fierbinte ca să se dezghețe mai repede caisele, atât cât să le pot blendui. Am pus un pic de esență de vanilie, câteva picături de ulei esențial de lămâie și le-am blenduit.




  Pasta obținută am turnat-o în pahare de unică folosință și le-am pus la congelator.




   După o oră am obținut delicioasa înghețată de caise, făcută în casă, fără lapte, fără zahăr.

Bon apetit! 

  


Niciun comentariu: