marți, 15 octombrie 2019

Yalta-Inturist - Sala de concerte

Prima zi de concurs

Ziua a început la 5 dimineața. Toată noaptea a bătut vântul iar spre dimineață se răcorise și în cameră, ca să descopăr că ușa de la balcon nu fusese bine încuiată. Dacă tot făcusem ochi am zis să aștept răsăritul. Am prins câteva imagini minunate.



Chiar fusesem acasă, înainte de plecarea in Rusia, dar la Eforie mi-a fost lene să mă trezesc și să merg până la plajă. Aici am profitat de confortul de a sări din pat pe balcon și de a admira peisajul.


La 8 am coborât și nu era nimeni la recepție, nici la restaurant. Toată lumea dormea. Am luat iar rata spre oraș. Surpriză, fiind zi de lucru era plin și tot mai urcau oameni.
Norocul nostru a fost că am prins 2 locuri la urcare. Un lucru drăguț, indiferent de ușa pe care se urca în autobuz, fiecare trimitea cele 15 ruble (tarif unic indiferent de distanță) către șofer. Mai mult, primea și restul înapoi, dacă era cazul.
Totuși, aspectul autobuzului era super învechit, de ziceai că a făcut războiul. Dar având în vedere că altă variantă rezonabilă ca preț nu aveam, am trecut peste acest aspect.








Spre centru se mergea bară la bară. Astfel ne-am coborât mai devreme decât în ziua precedentă și am luat-o la pas. Intuiția ne-a adus imediat la zona de promenadă, ceea ce ne-a bucurat. avusesem emoții la coborâre, neștiind exact pe unde ne situăm. 












La 9 eram la hotel. Ne-am întâlnit cu organizatorii, concurenții, colegii de juriu ai lui Claudiu.
Nu am început la 10 cum era programat. Undeva pe la ora 11 s-a dat startul.
S-a prezentat juriul, apoi a fost cântat imnul festivalului.

Imnul Festivalului

S-a dat startul concursului (cca. 90 de momente).
Am crezut că voi asculta doar rusă, dar s-a cântat și în limba engleză, cam 40% din piese.
































La pauza de prânz am avut iar o surpriză din partea organizatorului din Rusia, care a neglijat acest aspect, iar jurații au trebuit să se descurce pe cont propriu. Bineînțeles că am coborât cu toții la restaurantul hotelului. Doamna Eugenia, care deși a vrut să îl ajute pe organizatorul de aici cu sfaturi privind organizarea, acesta nu a dat atenție. Totuși ca director artistic al festivalului, a avut mereu grijă de noi. S-a achitat o taxă de 1000 de ruble (67 de lei) / persoană și am avut all inclusive, adică am mâncat tot ce am vrut, de la ciorbă, la desert și fructe, vinuri, sucuri și fresh-uri.
























În partea a doua am decis să îmi umplu timpul într-un mod util, și am început să fac consemnări pentru blog. Pe la 19 s-a încheiat prima seara de concurs, însă am mai rămas cu delegația Rusiei, pentru pregătirile de la modelling, de a doua zi. Au durat vreo două ore. Așadar, la final am plecat direct la cazare, toată lumea era epuizată și erau cu toții somnoroși.














Niciun comentariu: